Regulamin

SZANOWNI PAŃSTWO!

Zwracamy się z uprzejmą prośbą o współpracę i przestrzeganie regulaminu, który pomoże nam zapewnić Państwu spokojny i bezpieczny pobyt w naszych obiektach: Willa Detlafówka, Pensjonat Kacper i Mikołaj (Pensjonat u Babci) oraz Letnisko Dębki, które znajdują się przy ul. Zakonnej 1, 84-110 Dębki. Kompleks Detlafówka zarządzany jest przez GKK GRUPA NADMORSKA sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Sasankowa 1, 84-110 Dębki, NIP: 5871752160.

  1. Pokoje i domki wynajmowane są na doby. Doba hotelowa zaczyna się od godz. 16.00, a kończy o godz. 12.00.
  2. Gość wynajmując pokój w naszych obiektach określa czas swego pobytu. W przypadku braku takiego określenia przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
  3. Opłata za pobyt jest pobierana w dniu przyjazdu.
  4. W celu potwierdzenia rezerwacji należy dokonać wpłaty około 50% zadatku. Gość może bezpłatnie odwołać rezerwację co najmniej 60 dni przed przyjazdem. Wówczas wpłacony zadatek zostanie zwrócony na wskazane konto bankowe w ciągu 30 dni. W przypadku odwołania rezerwacji w ciągu 60 dni przed przyjazdem Gość zostanie obciążony 50% całkowitej ceny rezerwacji. Jeśli Gość nie pojawi się w obiekcie, zostanie obciążony całkowitą ceną rezerwacji.
  5. Podczas zameldowania Gość musi mieć przy sobie skierowanie na wczasy, w którym znajduję się informacja o wpłaconym zadatku.
  6. W trakcie procesu meldowania Gość zobowiązany jest uiścić kaucję w wysokości 500,00 zł gotówką, która jest zwracana w pełnej kwocie lub pomniejszana w przypadku stwierdzenia zniszczeń w dniu wyjazdu po zdaniu i sprawdzeniu pokoju.
  7. Parking w obiektach Willa Detlafówka oraz Pensjonat Kacper i Mikołaj (Pensjonat u Babci) jest płatny. Obiekty te dysponują limitowaną liczbą miejsc. Opłata wynosi 20 zł/dobę, płatna jest z góry. Parking jest niestrzeżony. Wymagana jest wcześniejsza rezerwacja miejsca parkingowego.
    Bez dokonania rezerwacji miejsca parkingowego przez Gościa i bez otrzymania potwierdzenia z obiektu o zarezerwowanym miejscu dla samochodu Gościa, obiekt nie jest zobligowany do udostępnienia miejsca parkingowego.
  8. Przedłużenie pobytu poza okres ustalony w dniu przybycia, Gość obiektu powinien zgłosić. Życzenie przedłużenia pobytu nie wiąże obiektu i może być spełnione w miarę istniejących możliwości.
  9. Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił opłatę.
  10. Osoby niezameldowane w obiekcie mogą przebywać w pokoju od godz. 7.00 do godz. 22.00.
  11. Obiekt może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin obiektu wyrządzając szkodę w mieniu obiektu lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników obiektu lub innych osób przebywających w obiekcie albo też w inny sposób zakłócił porządek.
  12. Obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o bezzwłoczne zgłoszenie ich w Recepcji.
  13. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności i innych przedmiotów wartościowych albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeśli przedmioty te nie zostaną oddane na przechowanie do depozytu w recepcji.
  14. Obiekt zobowiązany jest bezzwłocznie reagować na uwagi i zastrzeżenia dotyczące poziomu usług, funkcjonowania urządzeń, czystości i porządku w obiekcie. Uwagi i zastrzeżenia prosimy zgłaszać do właściciela obiektów.
  15. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej, w pokojach nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną, np. grzałki , farelki, czajniki elektryczne, itp. nie stanowiących wyposażenia tych pomieszczeń.
  16. Korzystanie z urządzeń znajdujących się na placu zabaw wyłącznie pod opieką rodziców/opiekunów. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za wypadki.
  17. Cisza nocna obowiązuje o godz. 22:00 do godz. 6:00.
  18. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu, powstałych z jego winy lub winy odwiedzających go gości. Każdy rodzic (opiekun), odpowiedzialny jest za szkody wyrządzone przez dzieci.
  19. W obiektach akceptujemy zwierzęta.
  20. W przypadku naruszenia przez Gościa postanowień niniejszego Regulaminu, obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do poleceń Dyrekcji obiektu, w szczególności zapłaty za poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz do opuszczenia obiektu.
  21. Na terenie obiektów obowiązuje zakaz palenia i spożywania środków odurzających.

REGULAMIN POBYTU ZWIERZĄT W OBIEKCIE

  1. Właściciel zwierzęcia oświadcza, że zwierzę jest zdrowe i nie stanowi zagrożenia dla innych osób i zwierząt, wymagane jest posiadanie książeczki zdrowia zwierzęcia z aktualnymi szczepieniami obowiązkowymi m.in. przeciwko wściekliźnie.
  2. Poza pokojami zwierzęta muszą być wyprowadzane na smyczy i być pod opieką właściciela. W szczególnych przypadkach obiekt zastrzega sobie prawo wprowadzenia nakazu założenia kagańca.